Lelki hedonizmus

2013.05.19. 01:30

Elmerengtem azon, hogy azok a lelkek, akik most öltöttek testet és féktelen (?) hedonizmusban élnek miért tehették? Igen, jön a "mert most ezt kell megtapasztalniuk" és egy helyzetben máshogy dönteni (stb) válaszok. Talán keveseknek az is eszébe jut, hogy vannak "jutalom" életek amikor minden összejön, igen a szerencse fiai. Mindenki ismer ilyet. Bennem, ezeken kívül, -tehát belül- még két lehetőség ötlete van. Karma nélkül leszületett, magas tudatú lelkek, akik ilyen módját válaszották a feltöltődésnek, de ez lényegében egy bonusz élet. A másik lehetőség, hogy a lelkeknek nem is feltétlen ezt kéne megtapasztalni, nem is feltétlen itt,de bevállalták, mivel tudták (odafent mielőtt lejöttek), hogy 10-20-30-on éven belül itt jönni fog valami baszom nagy pusztítás, amibe belehalnak. Itt mindenki gondolj arra, amire szeretne kisbolygó,meteor,WW-III, bioterrorizmus stb. Sok olyan "testesült" lélek van jelen szerintem aki elég gyorsan ki fog lépni az inkarnációból. Ahogy ma este sétálgattam a városban és néztem, figyeltem az embereket ott voltam ahol a part szakad. Gauss görbe. 1-5% túlél, a többi megy a lecsóba. Mindenki értse, gondolja ahogy szeretné. Elkerültem Dávid felé egy röpke látogatásra, meg sem álltam, nem most volt az ideje.

Önkifejezés helyett elcsépelt idézeteket írogatunk a falunkra, saját fényképek helyett Instagrammról (vagy máshonnan) bemásolunk egy képet, sokszor még a nevünket se vállaljuk fel. Ha valaki bántani akar, akkor nem azon fog múlni, hogy itt-ott mi van kint Rólad. Aki bántani akar, nem fenyegetőzik. Inkább 10 csaholó kutya, mint sem 1 nyugodtan lépdelő. Nem, nem mondom, hogy kivétel vagyok, mert Én is soxor másolok át képet innen-onnan, de a sablon idézeteket amennyire lehet kerülöm. A többit meg nem figyelik a felhasználók. Szerintem.

Osho után, talán Tormay Cecile-t fogok olvasni, vagy végre nyakamba veszem Wass Albert - Hagyaték c. alkotását. Azt tudom, hogy regényt szeretnék olvasni, nem pedig konkrét "tanítást". Ne kérdezd miért, de "nem megmondtam?" - érzés van bennem egyes témákkal kapcsolatban. Remélem, hogy tévedek és nem minden az aminek gondolom. Az ember könnyebben tanul, mint sem, ahogy felejt. Sok területen. Szerintem. Itt nem feltétlen a himi-humi tárgyakra gondolok, hanem a sajgó sebekre.

"Mindenki döntse el, mit akar életében elérni 
És, hogy két temetés közt marad-e ideje élni
Miért? Milyen árat fizet? Mer' a döntéseiért
Ami visszajár, vagy senkit sem érdekel vagy senki se ért"
(2Arc - Hmm....)

A bejegyzés trackback címe:

https://szerzetes.blog.hu/api/trackback/id/tr625306572

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása