11 éve aktuális minden nap.

 

"Nincs már aki tudná, hogy mit érzek,

Ha kell a szívem odaadom, mindezt vigyétek

Hiába mit már ahányszor kitéptek

Visszanőtt mint a gazhazugság amit nem értek

(--Láncoktól nem szállhatok a magasban--)

De kűzdök míg a föld nem nyílik meg alattam

Véd a tűz minek örök rabja maradtam"

TM - Elpusztíthatatlan

A bejegyzés trackback címe:

https://szerzetes.blog.hu/api/trackback/id/tr525701339

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

HVP 2013.12.23. 23:52:53

Edward Norton. Érdekes választás. Ennyire elégedetlen vagy a saját életeddel is?

Mr.Escobar 2013.12.24. 08:10:48

@HVP: Szia HVP!
Nem Nortonnak szól, a választáss, sokkal inkább annak amit mondd. Bár ki van vágva a közepéből kb. 20 mp :( 11 éve csam romlott a világ. Több kurva, több pedofil, több kegyetlenség (stb.). Igazi Kali-Yuga.
Saját életemmel elégedett vagyok, kihozom belőle amit lehet.

HVP 2013.12.24. 10:03:28

@Mr.Escobar: Miért pont 11 éve? Ezeket a verseket, prózákat magadtól írod?

Mr.Escobar 2013.12.24. 10:12:00

Igen Orsi, Én írom Őket. Amit nem ott megjelölöm a forrást, hyperlinké teszem.

HVP 2013.12.24. 11:24:40

Prózát írj inkább. Novellát. Csak én olvasom ezt a blogot? Kiszélesíthetnéd a kört, van egy két érdekes gondolat benne, amit talán érdemes lenne megmutatni sok embernek.
süti beállítások módosítása