A boldogságról

2015.02.11. 17:18

Az utolsó tantrágyám (10/) 8.5 lett. Meg van az abszolutóriumom. Hurrá mi ?! A büdös nagy lófaszt. Annyi vidámság és öröm érzet volt bennem mint akinek tűsarkúval taposták meg a lábát. Megvontam a vállamat, felvettem a futócuccomat és hulla fáradtan elmentem futni egy 7-est (7 km). Az “összesített” átlagom valahol (10/) 7.5 körül van, a gyakorlat, szakdoga nélkül. Azok még felfelé fogják húzni. Hurrá ismét. Annyi öröm van bennem mint egy sajtreszelőben. Az életem amúgy  is olyan lágy mint egy ráspoly. Fefét nem láttam 2? 3? hete. Beteg a poronyt, meg elviekben kapott egy mailt tegnap, hogy ma estig kell elküldenie a szakdogáját. Ha nem így van az se érdekel. Irina már kifejezte érdeklődését (you are crazy cute^^ - igen, ez idézet volt!). Jól esik, jól esett. Vele még el is tudnék képzelni valamit, más kérdés, hogy Bern-ben él. Jelenleg Ukrajnában van a családdal - illetve azon a helyen amit most még így hívunk. Úgy is kapáltak az országnak, de ez egy másik téma. Nyitottabb lennék Anyára (itt nem saját anyámra gondolok...gyökér…. a csajt hívják így!), de valahogy még is azt érzem, hogy Irina mellett könnyebb lenne lágyságot találni. Amire nagyon szükségem lenne. Talán Én vagyok egy rosszmájú kötsög, de nem várok egyiktől se többet mint egy ku**ától. Ez általánosan igaz a másik nemre. Mielőtt Rám sütétek valami “divatos jelzőt” a médiából, elmondom, hogy nem így terveztem. Szerettem volna megpattintani egy üveg pezsgőt (Moet & Chandon-t vagy Veuve Clicquot) Fefével összebújva nagy boldogságban meg heppinesszben, de ez rohadtul nem fog megtörténni. Nem várom, hogy fogom látni a héten. A lélekboncolgatós, “a boldogság egy döntés” és egyéb lószarok helyett álljon itt ennyi:

 

“A boldogság útszéli szemét,

szedhet eleget, ki lenyújtja kezét,

az érlelő kínt kell megérdemelni.”

Weöres Sándor - A boldogságról

 Mr. Escobar Facebook

A bejegyzés trackback címe:

https://szerzetes.blog.hu/api/trackback/id/tr127161993

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása