Láng

2015.06.19. 09:43

Valahogy, furán vagyok Én bedrótozva ebbe a létformába vagy testbe. Megdöbbent, hogy még mindig úgy tudom kézbe venni a telefonomat, hogy azt várom, lesem és kívánom **** írjon whatsappon. Milyen pitiáner vagyok! Milyen erős a kettősség. Pitiáner vagyok, mert ha közeledne, nyitna irányomba akkor szeretném megírni Neki Én is, hogy “döglött lovat nem etetünk” és, hogy igazából egy életben, sexben, gondolatokban “érettebb társat, partnert keresek”. Pitiánerség, igen tudom, aláírom. Nekem sem esett jól egyik sem amikor mondta. Pláne, hogy “érettségben” egy év sincs köztünk. Más kérdés, hogy a tapasztalást nem években mérik. Ne mondd el senkinek! Másik oldalról tudom, hogy Ő az aki népi táncolt, énekelt (mind2őt éveken keresztül!), vallásos és gyakorolja azt, érdekli a komolyzene & vers kombináció, nyelveket beszél és figyel magára (öltözködés, megjelenés stb), intelligens és tanult, megjárta az EP-t/Brüsszelt. Úgy szólván egy tisztességes konzervatív nő. Vagy lány. Tapasztalat függő. Látod? Ilyen egyszerű ez. Ennyire nem bonyolult egy megfogó teremtésnek lenni.

Nem tudom, hogy mit hoz a jövőm, hisz  “ki tudja merre, merre visz a végzet / göröngyös úton, sötét éjjelen”. Szingapúr, Dubaj, Írország, Skandinávia - mindegyik játszik. Meg persze amiről nem tudok! 

Azt már elfogadtam, (ha szép, ha nem szép) hogy alapvetően két dolgot mindenképp el fogok érni a következő években. Biztos anyagi hátteret és jelentős tőkém, valamint hatalmam (vagy arra nagyon erős ráhatásom) lesz. Nem kapzsiságból vagy mohóságból. Egyszerűen, mostanra egy (alapvetően) "up or out" társadalom faj lettünk. Ja, mindezt nemzetközi vizeken, MO valahogy nem Nekem való - életforma szintjén. Más kérdés, hogy évente többször fogok visszamenni, nem csak napokra. Ugyan így Erdélybe/Pátriumba, a Délvidékre - ott amúgy is van még dolgom. Ehhez a következő lépés az az, hogy kicsit megeröltetem magam, pontosabban berobbantom magam mintha egy barátnő lenne mellettem. Jelenleg a szakdogámat írom, napi 2-3 óra (kényelmes) ráfordítással írok 1-3 oldalt, 400-1.200 szót. Ha kicsit megtolom akkor pár nap alatt bedarálom a tudományos áttekintés (literature review) második felét. Remélem. Valahogy ezt be kell lobbantani. Amolyan "Crazy in Love" módra .

“Felégetem” a világot és kicsit újra írom. Semmi több, semmi vészes. Bár ehhez (a felgyorsításhoz) kell(ene) egy erősen feltáplált ego/erős indok ami tűzben tart. Isten engem úgy segléjen. Ja, persze a nyelveket, táncot, zenét fogom tanulni.

A bejegyzés trackback címe:

https://szerzetes.blog.hu/api/trackback/id/tr567556342

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása