Ha már kigondoltam, leírom

2017.04.14. 22:26

Voltam olyan balga, hogy amióta találkoztunk hallgattam zenét, olvastam írott és online sajtót is. Nem szeretem magam most ezért, szerettem volna jobban benne maradni az érzésben. Nem, itt nem arra gondolok, hogy szerelem meg csöpögés. Nem, félreértés ne essék. Arra gondolok, hogy végtelen öröm volt számomra az, hogy újból találkoztunk – még ha szűkös is volt az időkeret. Sok gondolat és még több érzés futott át rajtam egy-egy mondatod között és picit félek, hogy a tekintetem elárult.

Behunyom szemeimet és szemeidet nézem.

Nem, nem vagyok szent. Sok minden vagyok, de az nem – még ha minden szentnek van is előélete. Azt érzem, hogy előéletem sincs, mert nem tudom, hogy mi vagyok, nem tudom, hogy ki vagyok. Talán Escobar talán nem.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szerzetes.blog.hu/api/trackback/id/tr9512427381

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása