Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szenvedély

2017.06.25. 14:15

 

Ezt a bejegyzést napokkal ezelőtt vetettem papírra, azóta is gondolkozom rajta, de az üzenet, a lényeg nem változott.

 

1. Enerigabőség/Energia túltengés (ahogy Osho írja)

2. PIllanat („Jelen vagyok“)

3. Szenvedély

 

Ezen a háromszögön gondolkodom napok óta, illetve magán a szenvedélyen. Számomra felszabadító elmerülni egy érzésben ami személyesen Nekünk szól, aminek Én is vagyok a forrása.  Vagy mi is. A kölcsönös szenvedély az összhangból ered, ami megjelenik minden szinten – testben, lélekben, enerigában. „Együtt rezdülés“. Ezért lehet olyan szép annyira a spanyol/latin –tánc. Kölcsönös összhang, egymásra hangolódás, adott esetben a „vezető“ változása (férfi/nő) és pont az együt rezdülés miatt, a kiszolgáltatottság. Egymásra utaltság.

 

Úgy gondolom, hogy a mai (európai?) kultúra elég sok szenvedélyt elvesz az életemből, mert ki sem alakult bennem (valamiért) vagy pedig elfolytásra került. Igen tudom, a mediterrán népek (spanyol, olasz, görög) más stílusúak, de ott sem vagyok benen biztos, hogy mennyire nagy és mennyire őszinte a szenvedély.

 

Ez kurta lett, de az üzenet ott van benne. Energiabőségből szenvedély, abból pedig teremtés, avagy feloldódás (a mindenségben), összhang a világgal.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szerzetes.blog.hu/api/trackback/id/tr812619193

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása