Mozgás

2014.01.12. 07:36

100 nap boldogság. A heti terápia előtt Anna vetette fel a témát (könyvet?), hogy mennyire hajlamos elmenni az ember a boldogság mellett. Mennyire hajlamos vagyok Én is elmenni mellette. Gyorsan megegyeztünk abban, hogy a balkáni romantika kevéssé öröm, boldogság -központú. Ha valamit el akarok kezdeni, arra a tegnap a legjobb időpont.

Furcsa egyveleget alkotott a reggelem. Picit magam sem tudtam, hogy mit keresek az utcákon reggel 5:34-kor belekezdve az első kilóméterbe. A gyomrom nyugtalan volt, a testem sem volt a legjobb állapotban, az elmém kavargott, de tudtam gondolkodni. Hideg volt, ami az első perc után nem zavart, ET hangja kifejezetten kikapcsolt, a patak sem sodorta el a gondolataimat. Meglepett, hogy a minap belebotlottam egy fészbúk posztba, ami a tej ellen ágált (joggal!), hogy mennyire az ember az egyetlen állat aki másik anyaállat tejét issza - ivarérett létére. Magára a tényre igazából teszek nagy ívben, inkább az nyugtatott meg, hogy (megint) a "nagyközönség" előtt járok/tam egy lépéssel. Egész sokat beszélgettünk a tejességről - 2012-ben. Ugyan ilyen téma volt az Észak-Amerikai Unió, mossad akció 2006-ban JudaPesten, Cion Bölcseinek Jegyzőkönyve, Rózsadombi Paktum, Kárpát haza szerepe (stb). El kellett fogadnom, hogy bármennyire is időt találok és szentelek egy témának - nem érhetem el azonnal. Meg kell érnem egy-egy dologra. Megtapasztaltam, hogy ezek a dolgok az útmutatók az életemben. Ezért nem sietek a rovással. Az összerovást azért fogom megtanulni, hogy utána elsajátíthassam a harci rovást. Persze, az összerovással járhat egy csatorna tisztulás/kialakulás, szakrális geometria, összefüggések megértése & meglátása blabla. Hagyom, hogy sorsom vezessen szellemi úton (is), miközben megtartom az egyensúlyomat az anyagi világban. Érdekes volt Anna azon felvetése, hogy a szellemi/spirituális világban és a földi világban bármit képes vagyok nagyon gyorsan összerakni, meglátni az összefüggéseket, DE a pszichés rész, szinte teljesen (!) hiányzik. (Bánatomra nem tudom jobban visszahívni a terápiatöredéket.) Visszacsatolás volt a tegnap este egyik mondata, hogy "gyerekként bemutatják Neked a világot. De az nem mindegy, hogy ki mutatja be a világot Neked és annak a személynek milyen az önértékelése!". Felismertem, hogy van egy 3 szög az életemben (1) test/edzés/kaja (2) magánélet (3) karrier/siker/tanulmányok - Én erre épülök fel. Ezek olyan alapelemek amiből jönnek más tulajdonságok (kitartás, akarat, egyszerű életre való hajlam, fegyelem, családcentrikusság stb.), amik sokáig összehang nélkül voltak az életemben, de javul a helyzet. Azt érzem, hogy már/újból gond nélkül oda tudok majd lépni egy lányhoz höz az egyetemen, MO-n. Már nem érdekel, hogy milyen nap van, felőlem lehet szombat, de akár szerda is - vannak dolgok, elvárások amiket teljesíteni szeretnék. Ami a sorokat vezeti, a célom, a vágyam a sikerre. Igen, tudom, hogy egy értékes és sokoldalú ember/FÉRFI vagyok,de (még) kellenek a külvilág visszajelzései. Mire ezt az írást befejezem a napi csodám/boldogságaim száma meghaladta a 4-et. Számomra boldogság volt a reggeli futás, a csillagos ég (még integettek is a Fiastyúkról! - gyk.: Szíriusz), a forró zuhany, egy kis tál műzli.

A bejegyzés trackback címe:

https://szerzetes.blog.hu/api/trackback/id/tr475753818

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása