Zónán kívül

2013.05.26. 14:36

"Az érett és halk szavú alázat másról szól ha lázad"

(Radnóti Miklós/Ágnes - Sem emléksem, sem varázslat)

Nem így terveztem kezdeni, de erről beugrott 2 Arc-nak a "öregek vagyunk, pedig nem éltük meg azt a kort" sora.

Az elmúlt 36 órámat a saját komfort zónámon kívül töltöttem. Oké, töredelmesen bevallom, hogy Péntek este elmentem edzeni meló után. Szombaton csupa olyan dolgot csináltam amit nem szoktam vagy ritkán teszek meg. 11-ig henyéltem az ágyban, ruhát akartam venni (nem találtam semmi normálisat), plázában kajáltam normál nagy adag kaját, délután moziba ültem és utána találkoztam egy maréknyi indigóval. Ennek fényében a délutánom, estém jól telt. Ki volt ütve az agyam vagy legalább is eléggé le volt kötve, hogy zakatoljon a sorok között.

Éjszaka Orsit meglocsoltam szülinapja alkalmából pezsgővel, cserébe meg hitelezett 500 forintot. Remélem alacsony kamatra kaptam. Ez a kis kalandom 5 számjegyembe került. Duplán is, mert van egy anyagi oldala a dolgoknak, meg ugye a bevitt kcal. Energiának nem nevezném, inkább újrahasznosított szemétnek. Barátom a medvesajt intervall! Az ámokfutásomat ma tovább folytattam, fél12kor fejeztem be a XXI. Század egyik részét, Korda Györggyel készítettek interjút. Nem, nem vagyok Gyuri bácsi fan, még póker függő sem. Szimplán meglepett, hogy ennyire nyíltan zsidóznak. Az interjú elején nyíltan elmondja, hogy Ő bezony zsidónak született, nem akart dolgozni, de sok pénzt akart keresni. A maga által felállított kritériumok közül mindegyiknek megfelelt, végig vitte, így őszintén örültem. Sokat, sokat tanulhatnánk tanultam a zsidóktól, még ha nem is a szívem közepén vannak. Nem, nem lettem liberális-globalista beállítottságú, de az érdemeket érdemes kimondani, elismerni.

Az nem újdonság, hogy nehezen találom a helyemet ebben a világban, ez tart már tizen éve. Szombat este, az indigókkal, illetve amikor tudatosan élő emberekkel találkozom akkor jól érzem magam. Kiléptem a komfort zónámból, igen megtettem és nem éreztem magam jól, ott sem. Persze, a sör jól esik és még szeretem is.  A DeusEx első részét próbáltam letölteni, Zahó ajánlása után - bánatomra nem volt iOSX -re. Fura, hogy a Dávidtól Kerecsenyre kapott egér még most is bontatlanul hever a polcon. Félek kibontani. Nem tudom, hogy felkavarna-e, hogy milyen érzéseket váltana ki belőlem. Próbálok a belső, saját érzéseimről írni, beszélni - Anna is erre kapacitál - de néha nem tudom, hogy vannak-e. Persze, vannak, de, hogy mik, milyenek azt nem feltétlen tudom egyszerűen "meghatározni". Szombaton még nem ütött szerintem delet az óra amikor már többször kértem, hogy simuljon ki az EKG-m. Az elmúlt órákban még kevéssé találtam magamat, helyemet mint korábban. Próbáltam azonosulni dolgokkal ami többé, kevéssé öszze is jött. Valahol a kettő között van az Én világom. Hazafelé rájöttem, hogy az aszketikus(/fegyelmezett/katonai életre (most?)) szükségem van. Az esti beszélgetésnél megcsapta egy fél mondat a tudatomat, valami korábbi életnek ezt a részét élem meg most Lehet, hogy 1 év múlva nyers vegán leszek, hogy 3 év múlva megint húsevő legyek. Abban biztos vagyok, hogy a vegaságom alatt (amit folytatni tervezek) tisztultam, sokkal savasabb, bűzősebb volt a saját izzadtságom. Most azt érzem, hogy saláta, sós mogyoró/magvak, olíva olaj, uborka és esetleg főtt répára van szükségem kaját tekintve. Oké, igen, a tojás+pufi / zab+túró+promix+yoghurt (zabkása féleség?) kvartettet sem tervezem elhagyni. Azt latolgattam, hogy júliussal van reális esélyem visszaállni az 1300-1800 kcal-os tartományba. Egy nap, edzéssel, tanulással együtt 2 "nagy" étkezéssel kivitelezhető, kényelmesen. Csütörtöktől folytatom az olaszt, az esti órákban. Egyenlőre. Júniussal azt hiszem megyek Visokóba, de ezt még le kell játszam magammal. Jó lenne, hogy ha Réka is fel tudna jönni vmikor Pestre. A következő hétvégén van rá esély, hogy ez megtörténjen - akkor elviekben ki tudunk menni a Pilisbe, az Indigókkal együtt.

Azt hiszem, hogy a következő lépés, hogy szombatra betervezem amit. Ezen is sokat lamentáltam tegnap és bátortalanul, megriadva nem hívtam fel az illetékest. Talán a jóga lesz a következő lépés?!

Boldog gyerek kurvák napját!

bitchday.png

A bejegyzés trackback címe:

https://szerzetes.blog.hu/api/trackback/id/tr205318634

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása