Társasjáték

2013.08.02. 15:58

Úgy érzem mintha visszacsúsztam volnafél évet, mintha február lenne. Ooké, bebasoztt volna februárban 35 fok, ezt aláírom. Mintha kihúztam volna a lépj vissza 2-őt és 1 dobásból kimaradsz lapot vmi társasjátékban. Még a bokám is fáj. Próbáltam aludni, pihenni - az elmém természetesen nem engedte. Nyár van - téli emlékekkel. Ugyan olyan elbaszottul érzem magam. Hazudtam, mert ha már szar akkor legalább hasznom legyen belőle - irány Svájc. Ha itt is szar (most,ma) akkor megadom az esélyt, hogy ott jobb legyen. Ha meg ott is szar lesz, akkor legalább diplomát kapok érte -ováció a háttérben-.

Kavarog a fejemben 2Pac - Smile c. dalának a refrénje (amikor elnyújtja "just smiiiile on meeeee") és az egykori boldogságom emlékei. Picsába is, Andinak hívják. Sok foszlány előjön. 2 kérdésem még van hozzá, bár mind2őre sejtem a választ. Legrosszabbik esetben kormány mögött zokogós téma lesz. Őt vajon meg tudtam menteni? Meredek, bambulok magam elé, újból és újból felteszem ugyan azok a kérdéseket (magammal kapcsolatban) magamnak, ugyan azokat a válaszokat kapom magamtól.

Nem szeretek a lakásban lenni, nem tartom az otthonomnak. Hajléktalan vagyok, egy omladozó katedrális koldusa.

Fel,fel -csendül a harang, játszik az orgona, susogva nyílik a Biblia oldala

Megfogta már az idő minden oltalma.

Scirocco is eszembe jutott, már tudom melyik vagyok Én. Megint úgy érzem, hogy vergődök és nem haladok előbbre. Életre ítélve - öklendezem az elhasznált kifejezésektől. Ennyire csak nem lehetek hülye!? És még sem tanulok belüle.

Félek bárki újat is közel engedni magamhoz, izgatottan és félve várom a hétvégét. Ó Isten a magasban ott fent!  Mi vár rám szombat éjszaka? Lelkiekben. Félek. Égek. Élek.

A bejegyzés trackback címe:

https://szerzetes.blog.hu/api/trackback/id/tr345440129

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása