Rosszul méretezett kép

2013.08.17. 05:40

usiblog_1376710735.jpg_800x600

Szombat 5:18. Több mint fél órája vagyok ébren, jó 35 perce matatok a Stuxxnet (Gugli) linkek között svájci támogatás, ösztöndíj, pályázat után kutatva. Nem vagyok Én szarrágó,de tennem kell azért, hogy az AK-s "megálmodott" ösztöndíj beessen az ablakon. Azt tudom, hogy mit/mennyit fogok elérni, kapni - a hogyant meghagyom a felsőbb erőknek. (Itt jegyzem meg, hogy reményeim szerint az életpályámban benne van egy ilyen dolog "megteremtése is) Van benne némi groteszk. Azt hiszem legtöbben alszanak vagy hánynak ebben az időpontban. Igen, aláírom, hogy ha tudtam volna aludni Én is azt tenném. Futkorászik a friss levegő a szobában. Nem a kinti léttől, helyzettől várom a megváltást. Magamtól. Nyílván kint is meg lesznek a dolgaim amivel foglalkozni fogok = tanulás. Fent és lentek mindenhol vannak és lesznek. Az a nem mind1, hogy milyen háttérországgal vág néki az ember. (off: Néha egy nékinek már Én is odavágnék eggyöt! Be'kiadóst!) Nem ringatom magam álmokba, hgoy tudok majd Józsi bácsit meg NBA-t olvasni rendszeresen. Felesleges. Pontosabban kamu és hazugság - mivel az embernek arra van ideje amire akarja. Azt tudom, hogy "I have to jump on (it)" ahogy ET fogalmaz az audiobookjában. (Bloáh! Kifejezetten hányás íze van most ennek a körtés-áfonyás teának!)Azt fogom csinálni ami fontos Nekem. Az egyetem, a jövendőbeli, kinti barátok (indiai srác hello!), társaság. Mivel (reményeim szerint) zsozsót is sikerül kiszedni a zÚnijóból így Shaolin Kung-Fu -ra is látok esélyt. Kína, India úgy is elég komoly hatással volt egymásra. Két ősi kultúra (amit igyekeznek felszámolni), no meg az indokínai területek is magukért beszélnek. Élni lehet "ajzószereken", aludni meg a sírban. Ha már lecsúszdáztam ide majd'25 éve értelmet kéne tenni a dolgokba.

 

PS: Amúgy a korábban megálmodott, eltervezett dolgok kezdenek összeállni mint a ge_is bugyi (B után szabadon).

A bejegyzés trackback címe:

https://szerzetes.blog.hu/api/trackback/id/tr525464422

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása