Első reggel

2013.09.16. 12:06

Úgy indult a reggel, ahogy kívánom magamnak, hogy még évekig induljon. Fél10kor ébredtem (törölték a délelőtti órámat), ébredés után csenten némi műzlit a KV-ba. Csendben nyammogtam, mizközben a CNN-en véleményét hallgattam arról, hogy miért is, hogyan is emelik a Costa Concordiát. Szép biztosítási csalás volt. Percekkel később már az 50-eseket nyomtam (nem azt, nem úgy! Fekvőtámasz, hasprés,guggolás, hindu fekvő). Nem mondom, hogy elégedett vagyok, de lehetne rosszabb is. Mindeközben vidám hallgattam az "Élvezd" c. dalt

"Nem kérlek légy enyém örökké, mégis hozzád szól dalom! Úgy sem élhetünk örökké, egy percig lennék oltalom."

- tavaly de jó volt ezt üvölteni koncerten!

Második kávé közben már lakások után kutattam és azon agyalogtam, hogy mit is kellene felvenni. Igen, kezd kijönni belőlem a(z) (piperkőc(?)) oroszlán (aszcendens). Maradtam a klasszikusnál, kék-fehér-fekete. Közben már egy orosz sráccal levelezek, fél füllel a CNN-re figyelve, kifejtem Neki, hogy érdekel Oroszország, Moszkva - Bakival megvitattuk, hogy itt is-otthon is chemtraileznek. Szolíd, kis csendes apró kapcsolatépítés, keresés. Elküldtem az egyetemnek a szükséges papírokat a VTech-hez (pipa). Gyors sikert érek el, az orosz srác hozzám vág egy 10 listát, hogy Ő hol keres. Yeah! Deal! Teresa (egyetem) visszajelzett, nem tölt el örömmel amit írt,de aggodalommal sem. Svájciak is szarnak a szabályra - tavaly már kiderült. Még picit hat rám a "Nagy Gatsby" film. Tetszett, sikerül felirat nélkül néznem, elég jól megértenem. Meg fogom még nézni lg. 1x. Várom, hogy lenyugodjon kicsit az életem. Ez igazából abból áll, hogy lesz egy lakás, szoba szerződésem. Franklin Uni-t még mindig nem sikerült elérnem, tolódik picit ez is, AISEC sínen van. Mi kell még?

A szív akkor szól a legszebben amikor csöndben van.

Vasüfüggöny mögé préselt emberi tudatlanság

Lágy fehér függönyök lebegtek a szobát átjáró huzatban

Kitartóan csörgő telefon a vacsora plusz vendége

Hagyd a holdat gyászolva temetni a Napot

Elpazarolt évek fájdalmasan ültek az ajkán

Az inkarnáció beteljesült

 

Maktub. Az idő lesz a tanúm

A bejegyzés trackback címe:

https://szerzetes.blog.hu/api/trackback/id/tr795514646

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása