6

2013.09.20. 17:40

Rendben. Lássuk a tényeket. Szombaton átvonatozom Bernbe. Megírom a kibaszott 6 (! - sorrendben: 2F, Felső érettségi, ECL-közép,ECL-emelt,SOTE-TSK- szakmai felső) angol nyelvvizsgám. Mert ilyen még nincs a vitrinben. 400CHF mínusz. Azt hiszem itt egy pillanatra teleszaladt a faszom az egyetemmel - és nem maszturbáltam. Hétfőre el kell még olvasnom 4 (?) cikket, megcsinálni egy kiselőadást, meg a Vanderbilten megnézni 1 órányi anyagot+kérdések.

Ezt akartam, ezért éltem, ezért "böjtöltem" 12 hónapot. Meg kell tanulnom kontrollolálni a kajálásomat, nagyon. Egyenlőre nem tudok mit, hogy mozogni. Minőségében. Futni szeretnék,de egyenlőre nincs cipőm. 4-5 éve volt az utolsó alkalom, hogy sportcipőt vettem/tünk. Pár ezer kilóméter és tonna benne van. Nagyon nehéz számomra bármin, bármivel is számolni a bizonytalanban. Elviekben lesz szállásom októbertől, gyakorlatilag elhiszem, hogy ha beköltöztem. Jó volt a ma este, mai vacsi is Pavellel, Andreaval, jó volt belebotlani Nonanba meg a PhD-s tanárba, csajba. Futni,focizni,úszni,edzeni akarok. Élvezni a mozgást. Diétát tartani, stabilitást adni az életemnek, kiszámíthatóságot. Ezeket a célokat legkésőbb október 7-ig el fogom érni. Addigra nagyon sok minden el is fog dőlni.

Update:

Zürichbe megyek és jövö héten. Vanderbilt pipa, 2 és fél cikk pipa.

Az online jelentkezésnél elrontottam valamit. Nem engedett Zürichbe regelni. Róka fogta csuka, regelek Bern-be, közben írtam egy levelet a megadott mail címre, hogy problémám van. Nézzenek utána a kettős regisztrációnak. Elnyúltam mint friss sperma a nyelveken, hogy hétfőn majd írnak vmit. 10 perccel később csörög a telefonom, hogy látták a problémámat, már meg is oldják és azért hívnak, hogy stb stb stb. Azóta megkaptam a megerősítő levelet, hogy mehetek Zürichbe. Úgy léggitároztam örömömben, hogy Chad Kroeger megirigyelte volna. Kibaszott 400 frank. Legalább éreztem, hogy szolgáltatást kapok.

2ff0f97f0519740acb0e88913d09dec9.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://szerzetes.blog.hu/api/trackback/id/tr185524102

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása