Create a legacy

2013.10.11. 06:54

Create a legacy

Sok olyan dolog/jel? van az életemben amit nem tudok mire vélni. Amikor beköltöztem a mostani/“végleges“ helyemre érméket láttam a polcon - közelebbről szemügyre véve 0.59 USD-t (véletlen?). Remélem nem a révésznek kell vinnem. Még előző héten Kriszti zsugázott Nékem, Ő valami féle fajta „élére hajtott papírt, borítékot“ látott. Napokkal később lomtalanítás volt Viganelloban (Lugano városrésze, ahol lakom), sikerült is találnom magamnak érdekes dolgokat (aranyat ér költözésnél 20 vállfa és plusz egy matrac!). A legérdekesebb párosítás az egy pár cipő (ffi bokacsizma) volt egy (olasz) Bibliával.  Anélkül, hogy komolyabban belemennék a fejtegetésbe, könnyen lehet a(z Isten) hitre (La Bibblia Sacra) és a továbbmenésre, továbbállásra (cipő) asszocibálni.

Bár az első két visszakapott beadandóm szarul sikerült, mindezek ellenére teljes mértékben hiszem, hogy a Nimródon jóváhagyták a kimenetelemet. (Számomra) Magától értetődő módon megteszek mindent érte, bár a BTK (Prf. Nakamoto) beadandómat még khm... fazonra kell szabni.

Holnap megkapom a nyelvvizsgám eredményét, este pedig hivatalosan is AIESEC tag leszek, pénzügyi részleg. Kifejezetten jól fog jönni, accounting-al úgy is el vagyok maradva.

Meglepett, hogy a délután átolvasott szoc.marketing mennyire jól megmaradt a fejemben, pontosan emlékeztem %-okra. Szoc.marketing.... Csoportmunkánál jelezték a tagok, hogy igazából a legutóbbi teljesítményem lószart nem ért (szofisztikált módon). Itt csak vakartam a fejem, mivel nem Ők az elsők akik jelzik, hogy „miss the point“ (elvétem a célt?) tudok lenni, így Én vagyok a helikopter ebben a helyzetben. A rotor úgy is magyar találmány, sebtiben elkezdtem átfaragni magam kisautóvá (ala Transformers). Kíváncsian várom, hogy a következő hét dolgai, hogy alakulnak. A hét kérdése díj Kristóf-nak jár, nagyon frappánsan kommentált egy lepontozott HC beadandómat: „Ez már megint az amelyik tavaly gyökérkedett?“ néhány órával később: „Ezek vagy tényleg ennyire gyökerek vagy nem tudják használni a zárójelet“ – 3 perces tapsvihar. „Class representative“ lettem – nem azrét mert annyira akartam, hanem mert Andrea nem beszél elég jól angolul (saját bevallása szerint) 4 végtagjával 4 felé futott, hogy ne Ő legyen az. Ez számomra plussz teher,motiváció és felelősség, hogy még jobban teljesítsek.

Mindig is vándornak tartottam magam. Ha visszagondolok a 12’es évre lehet, hogy a 2 kezem nem elég, hogy megszámoljam hányszor költöztem.  „Bejártam Tolnát, Baranyát“, büszke is vagyok rá – mert szeretettel tettem. Orsinak abban teljesen igaza van/volt, hogy bármi amihez 1 ember kell (Én) azt hibátlanul megoldom, kihozom a helyzetből a lehető legtöbbet (Eger-TF, Dagiság-Kockásodás, Műjég-Svájc). Büszke vagyok arra, hogy szerettem, büszke vagyok minden érzésemre, minden szeretetemre szóljon akármelyikőtökhöz is. Büszke vagyok rá, mert sokaknak nehezére esik kifejezni az érzéseiket, sokszor (még mindig) Nekem is para kimutatni, kifejezni, hogy mi van bennem. Lélekmelengetően forgatom a szavakat, szúrom be a képet-videót.  Kimondani? Igen, ezen még dolgozom. Most is.

Szeretnék valami olyat alkotni, valami olyat magam mögött hagyni amiből Ti, mindnyájan tudtok erőt meríteni, ami példa tud lenni a felcseperedő KJKG-soknak – elhitettni, hogy ha hisztek magatokban minden sikerülhet. Csak rajtatok múlik. A TI munkátokon, akaratotokon, hogy mennyi mindent vagytok hajlandóak beletenni egy adott dologba, mit vagytok képesek feláldozni egy célért. Minden más papírkutya, hang a szélben. (Muhammad) Ali is felfordított minden követ – mindnyájan ismeritek a nevét.

„Far on the highland thousand graves can tell you,

How blood and sorrow can be truly value,

The ghost of our proud heroes

Whispers ’bout the past 

It’s painting the sky

With the holy blood of irish Hungarish"

Paddy - Freedom

A bejegyzés trackback címe:

https://szerzetes.blog.hu/api/trackback/id/tr585562752

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása