Csak kuszán, csak fáradtan

2014.02.20. 21:32

Megint az agyam választott el attól, hogy átlinkeljek egy számot, egy töredéket „minek születtél (...) tisztább az üvegnél“. Már vágólapra is raktam a linket, szinte arcodra kattintottam. Érzésben. Már nem változtat semmin. Én elfáradtam, nagyon. (Most) Nem pszichésen, lélekben értem, hanem fizikálisan. Alapvető angol & olasz kifejezések esnek ki a fejemből, fáj a bal vádlim, izomláz is van a fenekemben a délutáni futástól. Kezeim  nehezek, érzem a „vasazás“ hatását. Meleg pulcsiban és nadrágban ülök a fűtőtest mellett, de fázom, de annyira nem, hogy ne érezzek, - bódultan. Hogy is mondta Villon?

"Tűzben égek és mégis vacogok

Parazsas kályhánál vad láz diderget"

Francois Villon - Ellentétek

Futkorászik az ideg a karomon, annyi (mindig?) van bennem, hogy pár rövid sort váltsak a Mérnök Úr-ral a geopolitikáról. Cigányia vagy Mediátor ország születik a hármashatárnál?! Nehéz a testem és szaladnak az érzések, mint a szétgurult gyógyszerek, pedig ez csak a világ, ahogy Én látom. Terápiás jelleggel. Ha minden jól megy márczius végével költözöm, de ez még kiderül. „Amíg tudod szeresd, amíg tudod öleld meg!“ – Ó Te bestia! Te pokol szukája! Te, ki Rám is Rám köszöntél, Te csábító démoni feketség, depresszió, Te szuicid hajlam! Óh, Te bestia! Magad helyet Magam nem harcolhatok, de megdöbbentett, hogy általam csodált és sokra tartott, számomra fontos embert is megkörnyékeztél. Utána elfogadtam, ha megtörténik akkor (1) elmegyek fekete lélekkel, sebzett öltönyben (2) küldetek koszorút. Más helyett élni nem tudok. Céhet szeretnék „alapítani“ – dinasztiát ami generációkon ível át. Úgy érzem, hogy Nálunk most adott minden ehhez. Vannak generációk amik egyszerre és egy irányba képesek menni. Hogy mit hoz a jövő? Külpolitika? Nem tudom, nem vagyok polip, hogy megmondjam. Tippelni tudok, de egyben hiszek: családomnak, családunknak gyarapodást és előrelépést anyagilag és érzelmileg egy aránt.

„Pici szoknyábban, tisztább az üvegnél.....“

Forrás

A bejegyzés trackback címe:

https://szerzetes.blog.hu/api/trackback/id/tr825824776

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása