(Kül)Világ

2014.02.23. 23:33

Erre a hétre 2 feladatot tűztem ki magamnak:

0. Holnap tartok egy frankó kiselőadást a WWF és Greenpeace vállalati identitásáról és (ön)képéről

1. Bízni fogok a külvilágban

2. Az élet minden területén bátor & nyitott leszek

Meg nem fogom gondolni, hogy mindenki tehet egy vastag szívességet. Lekűzdöm saját magamat, a görcsössé bénítő önbizalomhiányt, bizonytalanságot. Muszály vagyok. Ahogy egyre jobban ki tudok teljesedni úgy érzem magam egyre inkább UFO-nak. Komolyzenei konceretkre járok szabadidőben, sportolok, de focit nem nézek, nem is követem, a klasszikus irodalom, művészet is élénken érdekel. Nem járok különösebben bulizni, de szeretem a természetet és nem a fészbúkró' tájékozódom, tanulgatok róni. Nagyon sokszor nem az a kérdés bennem, hogy jó irányba megyek-e (1-1 tantárgyból), hanem, hogy van elég erőm saját magamban, hogy erről másokat is meggyőzzek?! Napokban véglegesen rájöttem, hogy fontos, hogy magyar -majdnemvalamireálisatírtam-barátnőm legyen. Igen, csinos a kínai lány, csinos az indai lány, de Juhász Gyula - Milyen volt szőksége ugyan úgy nem fog hömpölygő nedvekben remegő térdeket okozni Neki mint Radnóti Miklós - Október végi hexameterek verse sem. Furcsa. Az itteni nyugalom kihozza belőlem a régimódi énemet, még templomba is járok. Rendszeresen! Perselypénzért Lassan be kell pittyentenem egy 10-est a perselybe, zaciban szoktam gyertyát gyújtani. Spúr vagyok a zsidó pedofilokkal. Egyiket a családomért & szeretteimért. (Casciai) Szent Rita lábánál tettem le ma a mécseseket, Ő írta az "Egy meghallgatott imádtság" c. bölcseletet. Amit Ő leírt, azt érzem Én is. Áprilissal költözöm, addig még kell(ene) vennem 2 fehér inget. Még mindig szeretek öltözködni, szeretem, hogy sok ruhám van, választékosan tudok öltözni. Már csak egy fix (földrajzi) hely szükséges ahová végre picit megtelepedhetek. Svájc különböző pontjai, Dubaj (esetleg más arab "pénzországok"). A tengeren túlra csak akkor megyek, hogy ha valami nagyon nagy (NFL,NBA, Yale, Stamford etc.) helyen fogok dolgozni pénzt keresni. Azt már rég megtanultam, hogy ember Isten végez. Addig is mindenki fogjon egy kecses leánykezet, és táncra!

Dmitri Shostakovich - Waltz no. 2

 

PS: Ne törd meg az áramlást, ez az élet szabálya!

A bejegyzés trackback címe:

https://szerzetes.blog.hu/api/trackback/id/tr135829051

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása