Cheap Slut

2013.05.22. 08:57

kristy-nasty-ass-bitch--large-msg-121582833445.jpg_500x375

Kora reggelt megszállt a lélek hívó szava és így rájöttem: a kurva anyátokat. No, nem kell rögtön a szívedre venni, de újból (?) megdöbbentett, hogy mindnyájan kurvák vagyunk. Te is. Én is. Ő is a képen. Ki ezért, ki azért. Van aki érzelmi kurva, van aki azt szeretné, hogy odafigyeljenek rá és persze van a kocsi-karrier-nyaralás opció. A gőzölgő kv fölött elmerengtem. 4 barátom közül 1 halott, 1 ausztriában van - fél (?) családdal, 1 diplomás mérnökként munkanélküli, 1 spéci diploma előtt áll (és lehet, hogy biztonsági őrként végzi....) más ismerősök meg szürke (hehehe....) gazdaságból élnek. Na erre mondtam, hogy a kurva anyátokat. Érzelmi kurva vagyok Én is. Legalább nem tagadom. Nem a körülményeink hanem a szokásaink tehetnek többé mint mások. Átlagosan mindenki tud élni. A kérdés az, hogy Te tudsz-e jobban élni? Én akarok, teszek is érte. Az érzelmi kurvaságom miatt sok mindent megtapasztaltam, de ugy elviekben ezért vagyunk itt. Nincs olyan dolog amit megbántam volna -NO REGRET BITCH!-, szeretem az életem, tele van lehetőségekkel amikért megdolgoztam. Aki túllép egy páfrány mentális képességein az rádöbben arra, hogy szerencsés ember aki "véletlen" van jó helyen - no olyan nem létezik. Vagy most vagy egy élettel korábban, de megdolgozott érte. Még 8 nap a boltban, vevőkkel, kb. 3 hét mindennel együtt. Utána még 2 hónap megtanulni amit meg kell. Meg napi 2őt edzeni.

Mindenkinek van egy bankja. Naponta kapunk 86.400 pénzegységet. Nincs törlés, nincs kivétel. Felhasználás van. Időnek hívják. Hello world!

A bejegyzés trackback címe:

https://szerzetes.blog.hu/api/trackback/id/tr595312404

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása