Előkészület

2013.12.15. 23:49

A LifeT!lt-et olvasva elgondolkodtam azon, hogy mi is van vastagon elszarva a magánéletemben. Rájöttem, hogy Hercegnőkhöz szoktam. Rájöttem, hogy az utolsó 2őben már nagyon komolyan megvoltak azok adottságok, dolgok amik hosszútávon is összeköthettek volna minket. Az egyik nagyon jó alapanyag lehetett volna, a másik már érett NŐ-ként esett az ágyamba. Is. Hozzászoktam a különleges, átlagnál különlegesebb, szebb, csinosabb, vonzóbb, forróbb, érzékenyebb (stb.) partnerhez. A jóbol meg nem szívesen adok lejjebb. Azt is tisztán látom, hogy a jelenlegi állapotomból kivakarni magamat (megfelelő diéta hiányában) kb. tavasz lesz. A fejemben már nagyjából összeállt, hogy mit és hogy szeretnék a mozgás terén. Az első időkben nem kicsit leszek „kikészítve“ testben. Már várom, szinte tombolok odabent, hogy újra érezzem amit már oly sokszor az évek alatt. Annával ma boncolgattuk, meséltem Neki, hogy a karrier/célok/előre jutás & csajok Nálam a kéz a kézben járnak. Most sem tervezem máshogy. 2014 tavasz tökéletes időpont, hogy elkezdjek az egyik itteni kórházban dolgozni. Tökéletes lesz a számokhoz köthető, menedzsment tudásomat gyakorlatba ültetni, kamatoztatni a szervezői készségemet, megtoldva az empátiámmal emberekkel való bánással. Pláne, hogy ha 2-esekről van szó. A környezet pedig szépen meg fogja dobni az olasz tudásom is! Mamma mia! Be’szépen  összeállnak a dolgok. Mint a gecis bugyi! – ahogy mondták anno.

Hogy mit akarok fogok elérni? Ennél jobb formát:

Blogra.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://szerzetes.blog.hu/api/trackback/id/tr75692881

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása