Rohamok Rohanon

2013.07.22. 22:29

Túl vagyok egy falási, faló rohamon. Azt kell, hogy mondjam, hogy nem a klasszikus, filmek által megjelenített "megtámadomahűtőt" roham volt. 3 joghurt+ 3 adag fehérje por, 1 csokis csiga, 1 teljeskiörlésű kifli, 1 túrós szív, 1 Pöttyös Óriás rudi, 1 karamellás-tejszínhabos desszert, 20 dkg görögdinnye. Ez a mennyiség alapból megéve is probléma lenne egy cca. 2000 KCAL-os háztartásban, arról nem beszélve, hogy ez kb. 17.30-19.30 között zúdult a testembe. Pszichés alapú volt, ezt tsiztán tudom. Az okot még nem találtam meg. A fiziológiás testem is éhes volt -oké, nem újdonság- mert nem gondolom, hogy 50g zab+150g túró, 1turmix+1 győrig éhes jó tespedt, 125g túró+80g tészta olyan túltápláló lenne reggel 7.20 és 17.00 között. Hozzáteszem, hogy szerintem erre a 10 órára bőségesen elég. Na ami utána jött... a FitnessPro teljes táborának a kcal mennyisége. A fehércsokis ischlert majdnem lehagytam. Intellektusból meg tudom magyarázni, hogy "ááááá nem is volt olyan nagyon rettentően vészes, hisz a harcosok diétája könyv is erre alapozik, hogy este zabálj". Önkritika nékül is vágósúlyban érzem magam (nettó 77kg-va +mai nap). Abban bízom a legjobban, hogy a testem mindent be tudott építeni a szarrá hajtott részeken. Láb,váll, karok, váll. Nem tudom mi történt és nem tudom miért. Annak örülök, hogy nem mentem el edzeni - Isten tudja csak, hogy mi lett volna, hogy ha betolok egy HotBlood+G!Bomb kombót. Aki dudás akar lenni, pokolra kell annak menni. Télen már megjártam. Ősszel voltam legutoljára ilyen szar állapotban, lelkiekben. Közvetlen azelőtt, hogy hazajöttem. Igen, továbbra is vallom, hogy szeretnék példa lenni, olyan akiből erőt tudtok meríteni. Továbbra is vallom, hogy határtalanok vagyunk. Igen, továbbra is vannak mélypontok. Nálam is.

What time is it?! GYM TIME BBOH!

A bejegyzés trackback címe:

https://szerzetes.blog.hu/api/trackback/id/tr35419423

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása