Bad man

2013.10.08. 20:43

Bad_Man_Poster_by_Ashitaka_moon.jpg

 

 

"Az igazság az, hogy rossz ember vagyok. Az életem kudarcok sorozata volt, a nők akiket nem tudtam szeretni, az esélyek melyeket nem tudtam megragadni. De ezen változtatok. Megváltozom. Ez volt az utolsó ilyen eset. Mostantól tiszta leszek, kihúzom magam. És az életet választom. Már alig várom. Olyan leszek mint maguk. Lesz állásom, családom,rohadt nagy tévém, mosógépem, kocsim, CD lemezem, elektromos konzervnyitóm, jó egészségem, alacsony koleszterinszintem, biztosításom, jelzálogom, első otthonom, szabadidőruhám, három részes öltönyöm, kvízjátékom, egészséges kajám, gyerekeim, séták a parkban, rendes munkaidő, golfparti, kocsimosás, elegáns kardigánok, családi karácsony, rendes nyugdíj, adómentesség, csatornapucolás, és a végen ha már nincs semmi, a halál"

"Az emberek gyengék, mert egy idő után beleszarnak az életbe. Már megvan a csaj már megvan a csávó, és akkor már lehet úgy kinézni mint egy rakás szar. Csajoknál ez duplán sőt triplán igaz. Úgy érzik elhanyagolhatják magukat. Hát tévedés kedveseim, ezek ágyazzák meg a fasza kis megcsalásokat meg szakításokat nem mellesleg a szexuális élet csökkenését. Be lehet tolni azt a tiramisut, de utána nem kell sírni 36 évesen kutyák között hogy hol rontottam el... "

forrás: LifeT!lt

A bejegyzés trackback címe:

https://szerzetes.blog.hu/api/trackback/id/tr955557516

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása