Visszajelzés

2014.08.14. 15:46

Kedves _____!

Ezt az e-mailt már egy hónapja írom Neked. Fejben (önirónia off). Jelentem, a műtét sikeres volt – a beteg halott!

Viccet félre téve, elég jól meg vagyok. Július elejétől vagyok BP-n és az első 3 nap nagyon parás volt. Rosszul éreztem magam, egyedül, magányosan egy olyan környezetben ami nagyon lehúzott és csak megviselt minden ami körülöttem volt. A későbbiekben ez helyre billent, most fixen találkozom heti rendszerességgel 2-3 itteni ismerősömmel, barátommal. A „nagy pihenésben“ intenzív olasz tanfolyásra járok, ma fejeződik be az ‚A‘ szint, ________-ével folytatom a ‚B‘ szinttel egy másik iskolában (a változatosság kedvéért még kint is fogok csinálni egy intenzív, 2 hetes ‚B‘ szintű tanfolyamot!) hó végéig. Szabadidőmben a szakdogámra készülök (téma: kórházak felépétése, struktúrája, működtetése stb.), ahhoz olvasok könyvet, végzem az előmunkálatok. Reggelente Hajnalban járok edzeni, egy héten kb. 4x és mellé 1x - 2x tudok kosarazni is. Fejlődés tapasztalható, ha van vmi kisebb sérülésem, fájdalmam akkor pihenek vele, figyelek a testemre s igényeire (pl. Hétfőn meghúztam picit a bal vállamat, azóta még lábat edzeni sem mentem le; oké estére van betervezve a terem látogatás). A családdal a kapcsolatom közelebbi, bár nem mondanám azt, hogy teljesen közel vagyunk, hogy teljesen nyitott vagyok (stb.). Elég sokat ingázom Budapest – Gyula között, Gyulán munkálatok is vannak és barátok/ismerősök is. Nyitok, nyitottam a lányok, nők felé, ha valami nem jön összze (nincs kölcsönös közeledési szándék, nem hív vissza stb.) nem élem meg „tragédia“-ként, hagyom had menjen tovább az életem. Oké, töredelmesen bevallom, az önértékelésem még mindig nem tökéletes, lehet még fejleszteni, dolgozni rajta. Igyekszem minnél kevesebbet magamon hordani a „szuperszoldzsör jelmezt“, vállalom magamat, úgy, ahogy vagyok. Darabosan, de tudok/képes vagyok költeni magamra (pl. vettem egy Bhagavad Gitát (Krisnások szent könyve) mert kíváncsi voltam rá), még mindig nagyon erős bennem a vágy, hogy teljesen függetlenedjek anyagilag a családomtól. Kíváncsian várom a következő 1 évet, mozgalmasnak ígérkezik (III. Félév, szakdoga, munka találás(esetleges költözés), diplomaosztó, PhD pályázás (?) stb.). A sulis dolgokkal már majdnem elégedett voltam, a II. Félévre sikerült egy fél jegyet javítanom (10/7.75 lett az átlagom, ahol a 10-es a legjobb), ami lehetett volna több is ha.... A következő év (2015) nyarán, őszén szeretnék kérni egy pár órát valamelyik délutánodból, de ezt szerintem már korábban is mondtam/írtam.

Zárom soraimat, kívánok Neked szépet-jót-mogyorót!

Köszönök mindent amit Tőled kaptam,

Baráti üdvözlettel,

 

Escobar

A bejegyzés trackback címe:

https://szerzetes.blog.hu/api/trackback/id/tr96603999

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása